POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług serwisu internetowego należącego do: Rest Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Sytej 112E/2, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000860059, posiadająca numer NIP 9512507385 oraz REGON: 38704353500000.
2. Definicje:
a) Użytkownik: Osoba korzystająca z Serwisu internetoweg
b) Serwis internetowy: Strona internetowa z której korzysta Użytkownik
3. Administrator danych osobowych i operator Serwisu internetowego: Rest Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Sytej 112E/2, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000860059, posiadająca numer NIP 9512507385 oraz REGON: 38704353500000.
4. Aby zapewnić bezpieczeństwo powierzonych nam danych w niniejszym dokumencie ustaliliśmy wewnętrzne procedury i wskazówki, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym.
5. Państwa Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez Użytkownika jak również wówczas, gdy przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
6. Serwis internetowy realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez gromadzenie plików “cookies”. Serwis internetowy zbiera informacje dobrowolnie podane przez Użytkownika.
7. Dane osobowe pozostawione w Serwisie internetowym nie zostaną zbyte ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
8. Osobie fizycznej, która umieściła dane przysługuje do nich wgląd, jak również prawo modyfikacji i zaprzestania przetwarzania jej danych w dowolnym momencie.
9. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności Serwisu internetowego, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa. O każdej zmianie Administrator będzie informował w sposób widoczny i zrozumiały.
PLIKI COOKIES
1. Serwis internetowy nie zbiera automatycznie żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Rest Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Sytej 112E/2, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000860059, posiadająca numer NIP 9512507385 oraz REGON: 38704353500000.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu dostosowania zawartości i optymalizacji korzystania z Serwisu internetowego według preferencji Użytkownika w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu internetowego korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
5. Serwis internetowy wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu internetowego mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
7. Informujemy, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
RODO
1. Administratorem danych osobowych jest Rest Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Sytej 112E/2, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000860059, posiadająca numer NIP 9512507385 oraz REGON: 38704353500000.
2. W razie pytań co do danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem drogą listu poleconego na adres siedziby Administratora lub poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@patathai.pl
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”) w następującym zakresie, w jednym lub kilku z następujących celów oraz na jednej lub kilku z poniższych podstaw prawnych:
- w celu przygotowania, zawarcia lub wykonania umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (w zakresie Kontrahentów będących osobami fizycznymi i osób reprezentujących Kontrahentów),
- w celu realizacji obowiązku prawnego Administratora polegającego na archiwizowaniu dokumentacji dotyczącej m.in. zawartych umów, dostaw, rozliczeń, reklamacji, dokumentacji księgowej, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (w związku m.in. z przepisami ustawy o
achunkowości oraz Ordynacji podatkowej), - w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią polegających na prowadzeniu współpracy na podstawie zawartej umowy, w tym w celu utrzymywania komunikacji z kontrahentem, który wskazał Panią/Pana jako osobę kontaktową tj. na podstawie tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, polegających na inicjowania kontaktu i utrzymywania relacji biznesowych, w tym polegających na budowaniu sieci kontaktów i udoskonalaniu usług Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, polegających na prowadzeniu korespondencji kierowanej do Administratora w związku z prowadzoną działalnością tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią polegających na ustalaniu, dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią polegających na prowadzeniu marketingu bezpośredniego Administratora lub stron trzecich, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby upoważnione przez Administratora w szczególności pracownicy i współpracownicy Administratora, którym dostęp do Państwa danych osobowych jest niezbędny, aby wykonywać obowiązki wynikające z zawartych umów lub usługodawcy świadczący usługi w imieniu Administratora lub na jego rzecz.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być także organy ścigania, Sądy, Komornicy Sądowi lub Urzędy Skarbowe, gdy obowiązek podania Państwa danych osobowych będzie wynikał z przepisów prawa.
7. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania zawartej z Państwem umowy. Po zakończeniu obowiązywania umowy dane te będą przetwarzane przez czas wymagany przepisami prawa.
8. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo żądania dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia, prawo ograniczenia ich przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, prawo do przeniesienia danych. Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu przysługuje, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją, w której znalazła się osoba, której dane dotyczą lub dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
9. Administrator nie planuje przekazywania Państwa danych osobowych do państw trzecich tj. do odbiorców mających siedzibę poza Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Szwajcarią.
10. Administrator nie dokonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
11. Podanie przez Państwa danych osobowych w celu realizacji umowy z Administratorem jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie tych danych uniemożliwi realizację celu przetwarzania, dla którego zostały zebrane.